Top latest Five شرکت وب مهر Urban news

Wiki Article

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: همه اين اقدامات بعد از انقلاب متوقف شد و ما از صفر شروع کرديم و الان اينگونه با ما برخورد مي کنند و استدلالشان اين است کسي که غني سازي داشته باشد قدرت بمب سازي هم دارد، اين سخن درست است ولي ما چنين قصدي نداريم.

این یک نوع تسکین روحی است که جریان راست رادیکال دارد به خودش می دهد.

آنها که خود زمان امام را درک نکرده بودند، کلام و روش و منش حضرتعالی را که شاگرد و پیرو آن بزرگوار بودید به خود نزدیک تر یافتند و حساب کجروی ها، انحرافات و اشتباهات اصحاب قدرت را از اسلام اصیل و اصل انقلاب جدا کردند.

De PageRank-systeem wordt gebruikt door de populaire Google-zoekmachine waarmee u kunt bepalen het belang of de relevantie van een pagina.

وان اسکریپت

نماينده بيرجند تاكيد كرد: بايد مراقب باشيم كه سايت ها و روزنامه ها وارد وادي اهانت به بيت امام نشوند چراكه ما مديون هستيم.

من اگر از بیکاری صحبت کردم چون راه حل کاهش نرخ آن را می دانستم، من اگر از نرخ بالای تورم گلایه داشتم چون راه حل کنترل تورم را به خوبی می دانم.

پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت عبدالعزیزحکیم

استقرار سیستم مدیریت دانش و تبدیل بانک به یک سازمان پیشرو

بر اساس آیین نامه مجلس خبرگان برای بررسی درخواست عزل یكی از نمایندگان دست كم باید بیست تن از نمایندگان خبرگان از هیات رییسه تقاضا كنند .

این كه هر رسانه هرچه دلش خواست بنویسد و آن را منتشر كند درست نیست و باید به آن برخورد كرد. این تذكر رهبری اهمیت فوق العادهای دارد.

اگر شرط بندی در اسلام حرام نبود، من شرط می بستم که حتی پس از دستگیری مهدی هاشمی، آقای هاشمی از مشی اعتدالی خودش اعراض نمی کرد.

وقتی مشکل حقوقی برای یک فرد پیش می آید، نیاز دارد که از یک وکیل مشاوره بگیرد ولی دسترسی فیزیکی در همان لحظه به وکیل کار آسانی نیست.

وی به سخنان خود در نماز جمعه بعد از انتخابات اشاره كرد و گفت: افراد خیرخواه و با تجربه، در حال تنظیم كردن مطالبی براساس محورهای سخنان بزرگان هستند كه می‌تواند براساس آن فضای فعلی را فضای نقادی صحیح، دلسوزانه و بدون تنش‌های كاذب در نظر گرفت.

Report this wiki page